sobota, 5 maja 2012

Tutorial na malinki :D

Dziś długo obiecywany tutorial. wraz z gumą balonową ustaliłam że będzie to tutorial na malinki :D

1. Więc przygotowujemy:
- czerwoną modelinę
- zieloną modelinę
- 2 szpilki

2. Odkładamy zieloną modelinę i szpilki na bok, a czerwoną modelinę dzielimy na trzy części:




3. Jedną część odkładamy, a z dwóch pozostałych części formujemy stożki:

4. Z odłożonej wcześniej modeliny robimy kuleczki:

5. Zrobione kuleczki doklejamy do stożków aby powstały nam malinki:

6. Z zielonej modeliny formujemy listki, (na razie nie robimy kreseczek na nich):



7. Listki przyklejamy do malinek ( u mnie po 5), rysujemy te kreski np. wykałaczką i wbijamy szpilkę:

8. Wypiekamy i doczepiamy bigle. Możemy polakierować lakierem do paznokci lub do włosów :):

I gotowe :D

7 komentarzy:

guma balonowa pisze...

super tutorial

Maja W. pisze...

Świetny;)

IamSuzzie pisze...

Bardzo fajny tutorial ^^
Z pewnością kiedyś skorzystam.

Shayanne pisze...

Witam ! Gratulację wygrałaś u mnie w Candy nagrodę główną ! :) O adres proszę na e-mail zuzax5@wp.pl :)

Aneja pisze...

Super!
Zapraszam do mnie ;>

Angelika pisze...

Zostałaś przeze mnie oTAGowana. Zapraszam do odp. na kilka pytań:http://model-angeli.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Dzięki za tutorial, przyda się bo nigdy nie umiałam dobrze wykonać malinek. Pozdrawiam
besu-design.blogspot.com