środa, 18 lipca 2012

kompletna załamka :C

Jestem kompletnie załamana, bo znowu nie mam co Wam pokazac. To wszystko przez mój juz znienawidzony piekarnik! Chciałam Upiec ponad 30 moich nowych wytworów, ale mój piekarnik z wszystkiego zrobił węgiel i to nawet nie wiem dlaczego :(  Piekłam tak jak zawsze, a po 5 minutach(a zawsze piekę 15 - 20 minut) wszystko zrobiło się czarne i do niczgo się nie nadawało, więc wylądowało w śmieciach :C Miałam takie piękne owoce, postacie z bajek, babeczki, itd. i już nie mam :(

6 komentarzy:

Joanna pisze...

Ja też ostatnio spaliłam kilka rzeczy, i też krócej siedziały w piekarniku, znam ten ból .
Pozdrawiam ! :)

guma balonowa pisze...

może masz jakąś trefną modelinę bo ja nie słyszałam ,żeby po 5 minutach spaliło się ,
. a na ile stopni nastawiłaś ?

Anonimowy pisze...

I am so sorry for that :-(
I really had would like to see your art! :-(

But at next time it will work ok? :-)

Lots of greetings, Tanja

Weronika pisze...

głowa do góry, może coś nie tak z modeliną albo piekarnikiem. :)

zapraszam Cię do mnie na potrójne Candy. :)

Dośkaa. pisze...

Może piekarnik miał zły dzień...? ALe też bym się wkurzyła :(

zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

Spalona Artystka pisze...

Możliwe, że - jak mówi Guma - miałaś trefną modelinę.
Ja mam teraz taką, że nawet po godzinie modelina się nie spieka.
Chyba zależy od partii modeliny.
Pozdrawiam Zuza
http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/