piątek, 30 marca 2012

nowości + loteria

Dziś chcę Wam pokazać moje nowe kolczyki, które zrobiłam wczoraj. Te babeczki to moje pierwsze wytwory z użyciem silikonu, więc proszę o wyrozumiałość w sprawie niesymetryczności.


moje pierwsze babeczki z silikonem :)

ciasteczkowy potwór

kolejne różyczki xD
 
Mam do was wielka prośbę, a mianowicie: jak odwiedzicie mój blog to zostawcie po sobie chociaż ślad i napiszcie komentarz. Zachęcam też do zostania obserwatorem bo jest dopiero 1 :(


A prawie zapomniałam! Miałam wstawić tą notkę na bloga :

Witam wszystkich , organizuję na swoim blogu loterię z okazji 400 obserwatorów . Wszystkich chciałam zachęcić do brania udziału , ponieważ zgłoszenie się to dosłownie minuta a każdy ma szansę wygrać ciekawe narody . Zapraszam
http://palanotnormal.blogspot.com/

Ja biorę udział i Was też zapraszam :)

3 komentarze:

madzialenaa pisze...

Babeczki jak na pierwszy raz są niezłe ;)
I reszta też super ;)
Obserwuję ;)

pinkbubbles pisze...

śliczne babeczki :)

M. pisze...

świetne:)