poniedziałek, 2 kwietnia 2012

palma :)

Niestety od jakiegoś czasu nic nie ulepiłam, bo robiłam palmę na konkurs wśród siemach. Wiem, że to jest blog o modelinie, ale chce Wam zaprezentować moje dzieło nad którym siedziałam prawie tydzień. Wykonana jest techniką quillingu. Jestem z siebie dumna :) Nikt we mnie nie wierzył :(, a jednak mi się udało :P


koparka Basi i moja palma ♥
i sama palma

Mam jeszcze jedno zdjęcie palmy, którą robiła cała Tarnowska Siemacha. jest to palma z brązowymi piórkami i cała w kwiaty :

wspólnie robiona palma :)
Dostaliśmy wyróżnienie (czyli 500zł) za tą dużą, wspólnie robioną palmę. Cieszę się z naszych osiągnięć. Jak Wam  się podoba?

2 komentarze:

tru ♥ pisze...

przepraszam jesli Cię pominęłam , ale to z takich przyczyn ze dodałaś 4 komentarze co wywołało mi trochę zament i zapomniałam cię dopisać

tru ♥ pisze...

dobra , już wiem o co chodzi ;p to ta druga osoba dodała więcej kom ale no trudno . może w następnym moim rozdaniu Ci się poszczęści ;) juz niebawem